donderdag 17 januari 2013

Made by méke.

Eerst en vooral, de beste wensen voor 2013! Ik hoop dat het een creatief jaar mag worden, met vele nieuwe uitdagingen!

Met nieuwjaar heeft mijn metekindje Rune zijn nieuwjaarsbrief super flink opgezegd. In ruil daarvoor kreeg hij een zelfgemaakte trui van zijn super fier méke.


Het patroontje komt uit een oude knippie (aug/sept 2009), die ik haalde op de boekenverkoop van de bib van Overpelt ten voordele van 11.11.11. Op de boekenverkoop zelf heb ik een aantal knippie's op de kop kunnen tikken (1€ voor 5). Blijkbaar lag er op de boekenverkoop nog niet alles, dus achteraf heb ik op de bib zelf ook nog stapels oude burda's gekocht. En dat allemaal voor het goede doel!

Het stofje haalde ik bij 't goedkope huis in Weert. Ik had veel meer verwacht van deze winkel en ik denk niet dat ze me er snel zullen terugzien. Ik vond de medewerkers niet heel behulpzaam en vriendelijk en echt veel mooie stofjes hadden ze ook niet.

Het is het eerste projectje waarvoor ik m'n lockmachine gebruikte. En onmiddelijk al cirkels! Ik heb de cirkels op de ellebogen volledig met de hand overlock, hiermee wil ik zeggen dat ik gelockt heb door te draaien aan het vliegwiel van m'n machine. Zeer vermoeiend en traag, maar't gaf wel een goed resultaat.

0 reacties:

Een reactie posten