zondag 15 juli 2012

Trim, trim..

Luka is gisteren naar de hondentrimster geweest. Ik had eerst iets van, dat is toch helemaal niet nodig, ik kan hem zelf toch ook borstelen enzo. Maar Bjorn kende iemand die dit deed en hij ruifde de laatste tijd enorm, waardoor ik iets had van, waarom ook niet. 't Is super goed meegevallen, wat een verschil!! Ik had voor en na foto's getrokken, maar om 1 of andere reden, kreeg ik ze niet van mijn CF-kaartje, niet via de kaartlezer en niet via m'n fototoestel, zelfs niet met met een Rescue programmatje :( Dus jammer genoeg kan ik het verschil niet laten zien.
'k Ben wel super trots op hem, want hij was super flink geweest. De hondentrimster vroeg me of het echt de eerste keer was dat hij getrimd werd. Het borstelen deed hem deugd, eindelijk al die overtollige haren er tegoei uit. Groot verschil, want hij had nog heel wat puppy-haar dat er uit moest. 't Ziet eruit alsof zijn haren geknipt zijn, maar dat is niet zo. Enkel zijn nagels zijn geknipt, die waren super scherp, dus'k hoop dat dat nu wel beter is en ook het haar tussen zijn tenen is bijgeknipt. 'k Vermoed dat dat het minst leuke moet geweest zijn voor hem.
Hij kreeg ook een bad en werd geföhnd. Hij is zot op water, dus het bad was sowieso geen probleem. En raar maar waar, hij is ook zot van de föhn, maar dat wist ik al wel. 'k Heb hem daar als pup aan laten wennen, 'k had iets van, hij is zot op water, maar als hij binnen komt heb ik hem toch liever droog. En door hem daar aan te laten wennen, is hij ook daar zot van. Als ik m'n haar föhn, staat hij aan de badkamerdeur te wachten, omdat hij ook wil, haha.
'k Vermoed dus dat hij genoten heeft van zijn trimbeurt en hij is nu zo zacht, dat wij ook niet van hem af kunnen blijven en hem maar blijven knuffelen :D

Na de wandeling van vandaag dachten we dat het wel om zeep was, want regen + bospaadjes = modder en plassen. Maar ondertussen is hij weer droog en even zacht als gisteren...

0 reacties:

Een reactie posten