woensdag 7 maart 2012

Onze tuin: de afbraak (deel 3)

En toen stond container nummer 2 er dus.


Een paar weekends met de drilboor alle beton eruit gepikeurd. Ook de buurman is een voormiddag komen helpen, dit omdat hij bij het zetten van zijn omheinig, de oude palen van de omheining van zijn andere buur bij ons in de tuin had gegooid (met toestemming!) Hier hadden we achteraf gezien wel een beetje spijt van, want de helft van de container werd bijna gevuld met deze palen en betonplaten, zodat we al onze betonrommel, weer niet kwijt kregen.

Het beton van het pad in de serre zag blauw, 't was kadée en Bjorn heeft hard z'n best moeten doen om hem eruit te krijgen.

Ik heb geen foto van de volle container of van tijdens het werken, de zaterdag dat we de container vol kregen, hebben we van 9u tot half 5 gewerkt en toen waren we stikop, waardoor ik geen fut meer had om een foto te trekken. Tijdens het werken, heb ik daar de tijd gewoon niet voor genomen, omdat ik liever door wou werken. De maandag toen ik thuis kwam van't werk was de container alweer verdwenen.

 Ik heb ondertussen ook alle boordjes uit gegraven (of toch degen waar geen andere rommel oplag), 't stomme is dat we deze niet meer in de container kregen, maar deze gaan we dan wel ergens in de tuin hergebruiken.

Uiteindelijk ziet de tuin er nog steeds niet opgeruimder uit, in tegendeel. Ik hoop dat Bjorn z'n pa snel al het slechte hout en het oud ijzer komt ophalen... Het enige mooie in de tuin voor de moment, zijn de krokusjes.


0 reacties:

Een reactie posten