dinsdag 10 januari 2012

Gewonnen patroon give-away Kreatita

Dit Burda patroon heb ik gewonnen met de give-away van kreatita. Waarvoor ik nog eens een dikke merci wil zeggen. Het zat vorige week donderdag of vrijdag al in de bus, maar 't was er nog niet van gekomen erover te bloggen, doordat onze Luka een dikke darmontsteking had en onze Gust zijn pootje gebroken. En alsof dat nog niet genoeg was, zijn we hoogst waarschijnlijk ook het slachtoffer geworden van een Mazoutdief. Kan bijna niet anders want dezelfde hoeveelheid waarmee we vorig jaar het hele jaar mee gedaan hebben, is er nu op 2 maandjes door. Er zit zeker geen lek in de ton en 't is niet zo extreem koud geweest (in tegendeel), dus dat we nu ineens veel meer hebben gestookt is ook uitgesloten, dus de enige zinnige conclusie is gestolen... Maar snel een slot voorzien op onze put!! Dat gezegd zijnde...


In mijn hoofd ben ik al druk bezig met fantaseren over een gepast stofje, knoopjes, ritsen en lintjes. Maar omdat ik het patroon een paar maatjes ga moeten verkleinen, gaat het een projectje zijn dat op de lange baan geschoven wordt. Omdat ik nog maar een beginnend naaister ben, wil ik eerst wat meer voeling met patronen en dergelijke krijgen, zodat het verkleinen van het patroon hopelijk iets eenvoudiger wordt??!
'k Heb het alvast op m'n to do-lijstje gezet!!

0 reacties:

Een reactie posten